Sahip olduğumuz mallar mı, deneyimler mi?


Bundan birkaç ay önce, zannedersem bir TED konuşmasında, satın aldıklarımızdan çok, yaşadığımız deneyimlerden daha fazla mutlu olduğumuza dair bir araştırma sonucunu içeren bir konuşma dinlemiştim.
Bu araştırma, yetişkinlere yönelik yapılmıştı ve çocukların da bu konuda aynı hislere sahip olabileceği konusuna değinilmemişti.
Şimdi, aşağıda seyredeceğiniz reklam, tam da bu konuda harika bir örnek teşkil ediyor.
#anıbiriktir Aşağıdaki reklamı yapan ajansını, bu reklamından dolayı tebrik etmek gerek.
Reklamda, ebeveynlerin kendi çocuklarının en mutlu anlarını söylemesini, daha sonra da çocuklarının kendi en mutlu anlarını anlatmasını izliyoruz.
‘Çocuklar ne ister?’ ve ‘Biz, ne istediklerini zannederiz’ in cevabını, birlikte geçirilen vaktin ve yaşanılan deneyimlerin ne kadar akılda kalıcı ve mutluluk verici olduğunu çok güzel ve duygusal bir şekilde işlemişler.
Reklamı yaptıran bir deterjan firması, bravo diyorum. Yapmış oldukları etki çok büyük, gözlerim yaşararak izledim. Uzun zamandır bloga bir post yazmıyordum, bu sayede bir şeyler yazmama da vesile oldular.
Kilometerstone isimli projemizde yapmak istediğimiz de belkide buna benzer bir etki..
Reklamın künyesi ile sizleri başbaşa bırakarak yazımı sonlandırayım..
Reklamveren: OMO – Unilever
Reklam Ajansı: MullenLowe Istanbull
Yapım Şirketi: Dinamo Istanbul
Yönetmen: @Kuntay Alpman
Post Prodüksiyon Stüdyosu: Imaj Prodüksiyon
Reklamlar