The Thing


the-thing

The Thing.. Böyle adlandırmış, Lütfi Tanrıöver; su altında hayatında ilk defa karşılaştığı ve ne olduğunu anlamlandıramadığı; muhtemelen bugüne kadar görüntülenmiş en büyük uçan mürekkep balığı yumurtaları kütlesi görüntüsünü internete yüklerken..

The Thing, deyince akla tabi ki; 1982 yapımı, John Carpenter ustanın müthiş filmi; http://www.imdb.com/title/tt0084787/ geliyor. Ancak buradaki, thing farklı…

Denizler Altında 20.000 Fersah… Bu kitabı çocukken okumayanların sayısı çok azdır; birçok gence denizleri sevdiren ve hatta dalgıçlığa olan ilgisinin başlangıcı sayılabilir sanırım; gelgelelim ben çok uzağım dalmaya henüz :)

Dalışçılar için cennet koyları bulunan ülkemiz denizlerinde bir dalgıç ve aynı zamanda su altı görüntü yönetmeni, Lütfi Tanrıöver; harika bir şeyi görüntülemiş.. Böyle güzel bir haberle, ara verdiğim yazı işlerine geri dönmek istedim.

Kendisinin vimeo hesabı şurada : Lütfi Tanrıöver

Yazmadığım bu sürede ne yaptım; inatla fotoğraf paylaşmayı reddettiğim instagramda fotoğraf paylaşmaya başladım; henüz çok yeniyim; kimi zaman yenilerden kimi zaman eskilerden yavaş yavaş fotoğraf ekliyorum : tuhafgezgin;

